Isla Mujeres

28 mei 2008 - Isla Mujeres, Mexico

Vanuit Tulum toch nog een stukje naar het noorden gereist, we wilden heel graag het overvolle en bekende Cancun een dagje zien!! Ongelooflijk wat is het water blauw daar!

We zijn met de huurauto over de aangelegde buitenrand (ook wel Hotelzone genoemd) gereden en daar waren werkelijk honderden gigantische, superdeluxe en bekende hotels. Daar wilden wij ook wel voor een nachtje slapen! Maar dat lag toch echt niet in ons budget.. :-(( Een dagje in Cancun is voldoende, overvol met Amerikanen en helemaal op het toerisme gefocust.

We zijn dan ook de volgende dag lekker naar het eilandje Isla Mujeres gegaan, Miekkie, Ils en Suus dat moet jullie bekend in de oren klinken! We hebben daar op een regenachtige dag een golfkar met Pascha en Jochem gehuurd, lekker off the road met die dingen en door de plassen crossen, tja Arjon moet toch ergens zijn adrealinekick van halen. ;-) Tot huilen aan toe in een deuk gelegen!

We wilden heel graag duiken en Arjon wilde graag zijn Padi Openwater halen maar dat was nog even best moeilijk. Meerdere keren ging de haven niet open omdat het weer niet zo goed was en de andere keer was er geen gecertificeerde instructeur om de Padi cursus af te ronden..

Maar toch een twee vette duiken gemaakt! We staan erg charmant op de foto..

Het slapen op Isla Mujers was een hel, we lagen zo ongeveer met ons hoofd in een discotheek, en deze ging tot de vroege uurtjes door.. Een avondje stappen is leuk maar op een doordeweekse maandag was er verdomd weinig te beleven in de nachtelijke uurtjes. Gelukkig hadden we oordoppen gekregen en dat hielp wel een beetje..om toch een paar uurtjes te maffen.

Korte samenvatting: Supercoole golfwagens, lekker duiken, strand, weinig slapen, Jochem en Pascha we zullen jullie missen, superlekker eten, zo af en toe een zonnetje, kortom dit is vakantie!

1. moesje agaath en kees:
    9 juni 2008
    oja, er moest bij het vorige bericht nog de volgende zin:
    "We love you and we mis you" xxjes
  2. marieke en rick de de rest van de fam:
    9 juni 2008
    mmmm jaloers na het zien van al die foto's welnee hoe kom je erbij ben there done that.......ik zie echt niet groen van jaloezie hoor welnee hoe kom je erbij :-) maar eh ben wel blij dat ik van al dat mooi's kan meegenieten helemaal TOPPIE!!!!!
    xxxx